Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23766
Назва: Рання діагностика та її значення в корекції розладів мовлення у дітей дошкільного віку
Автори: Начинова, Олена Василівна
Nachynova, Olena Vasylivna
Ганган, А. С.
Ключові слова: розлади мовлення
дошкільники
рання діагностика
логопедична допомога
класифікація мовленнєвих порушень
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Начинова О. В. Рання діагностика та її значення в корекції розладів мовлення у дітей дошкільного віку / О. В. Начинова, А. С. Ганган // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 76-79.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаєтся питання значущості ранньої діагностики в корекції та профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Наголошується, що «розлади мовлення» визначаються як складні багаторівневі порушення, які охоплюють всі сторони мовного розвитку дитини, вони об’єднують різні за своїм походженням і умовами корекції порушення і потребують чіткої диференціації при виборі стратегії логопедичного супроводу дітей. Рання діагностика дозволяє розробити оптимальний маршрут супроводу дитини і запобігти поглибленню порушень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23766
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf502.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.