Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНачинова, Олена Василівна-
dc.contributor.authorNachynova, Olena Vasylivna-
dc.contributor.authorГанган, А. С.-
dc.date.accessioned2025-11-20T11:56:06Z-
dc.date.available2025-11-20T11:56:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНачинова О. В. Рання діагностика та її значення в корекції розладів мовлення у дітей дошкільного віку / О. В. Начинова, А. С. Ганган // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 76-79.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23766-
dc.description.abstractВ статті розглядаєтся питання значущості ранньої діагностики в корекції та профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Наголошується, що «розлади мовлення» визначаються як складні багаторівневі порушення, які охоплюють всі сторони мовного розвитку дитини, вони об’єднують різні за своїм походженням і умовами корекції порушення і потребують чіткої диференціації при виборі стратегії логопедичного супроводу дітей. Рання діагностика дозволяє розробити оптимальний маршрут супроводу дитини і запобігти поглибленню порушень.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectрозлади мовленняuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectрання діагностикаuk
dc.subjectлогопедична допомогаuk
dc.subjectкласифікація мовленнєвих порушеньuk
dc.titleРання діагностика та її значення в корекції розладів мовлення у дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf502.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.