Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23763| Назва: | Інноваційні освітні технології реалізації наступності й перспективності дошкільної та початкової ланками освіти |
| Автори: | Красовська, К. |
| Ключові слова: | освіта інноваційні технології дошкільна освіта початкова освіта |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Красовська К. Інноваційні освітні технології реалізації наступності й перспективності дошкільної та початкової ланками освіти / К. Красовська // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 66-68. |
| Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах реформування освіти в Україні особливої актуальності набуває проблема забезпечення наступності та перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти. Ці два етапи є надзвичайно важливими для становлення особистості дитини, формування її пізнавальної активності, соціальних навичок та базових компетентностей [1]. Відсутність чіткої взаємодії між ними може призвести до труднощів адаптації, зниження мотивації до навчання та емоційного дискомфорту. Одним із дієвих шляхів гармонізації освітнього процесу на етапі переходу дитини від дитячого садка до школи є впровадження інноваційних освітніх технологій. Вони не лише оновлюють форми та методи навчання, а й створюють умови для безперервного розвитку, враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей. Реалізація таких технологій сприяє формуванню єдиного освітнього середовища, де дитина відчуває себе впевнено, захищено і зацікавлено. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23763 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 18.pdf | 515.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.