Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23763| Title: | Інноваційні освітні технології реалізації наступності й перспективності дошкільної та початкової ланками освіти |
| Authors: | Красовська, К. |
| Keywords: | освіта інноваційні технології дошкільна освіта початкова освіта |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Красовська К. Інноваційні освітні технології реалізації наступності й перспективності дошкільної та початкової ланками освіти / К. Красовська // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 66-68. |
| Abstract: | У сучасних умовах реформування освіти в Україні особливої актуальності набуває проблема забезпечення наступності та перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти. Ці два етапи є надзвичайно важливими для становлення особистості дитини, формування її пізнавальної активності, соціальних навичок та базових компетентностей [1]. Відсутність чіткої взаємодії між ними може призвести до труднощів адаптації, зниження мотивації до навчання та емоційного дискомфорту. Одним із дієвих шляхів гармонізації освітнього процесу на етапі переходу дитини від дитячого садка до школи є впровадження інноваційних освітніх технологій. Вони не лише оновлюють форми та методи навчання, а й створюють умови для безперервного розвитку, враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей. Реалізація таких технологій сприяє формуванню єдиного освітнього середовища, де дитина відчуває себе впевнено, захищено і зацікавлено. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23763 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.