Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23759
Назва: Маркери артикуляційної диспраксії при диференційній діагностиці
Автори: Кабельнікова, Н. В.
Юрко, О. О.
Ключові слова: артикуляція
диспраксія
труднощі мовленнєвого розвитку
діти дошкільного віку
молодший шкільний вік
РАС
ДЦП
затримка психічного розвитку
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кабельнікова Н. В. Маркери артикуляційної диспраксії при диференційній діагностиці / Н. В. Кабельнікова, О. О. Юрко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 60-65.
Короткий огляд (реферат): Розлади мовлення посідають одне з провідних місць серед дитячих порушень розвитку, значно впливаючи на навчальну успішність, соціалізацію та емоційне благополуччя дитини. За різними даними, труднощі мовленнєвого розвитку відзначаються у 5–10 % дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, а у групах ризику (діти з РАС, ДЦП, затримкою психічного розвитку) ці показники значно вищі. Мовленнєві розлади створюють серйозні перешкоди у засвоєнні читання та письма, комунікативній взаємодії, формуванні позитивної самооцінки. Нерідко вони стають причиною вторинних емоційно-поведінкових проблем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23759
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf510.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.