Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23759Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кабельнікова, Н. В. | - |
| dc.contributor.author | Юрко, О. О. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-20T11:09:45Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-20T11:09:45Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Кабельнікова Н. В. Маркери артикуляційної диспраксії при диференційній діагностиці / Н. В. Кабельнікова, О. О. Юрко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 60-65. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23759 | - |
| dc.description.abstract | Розлади мовлення посідають одне з провідних місць серед дитячих порушень розвитку, значно впливаючи на навчальну успішність, соціалізацію та емоційне благополуччя дитини. За різними даними, труднощі мовленнєвого розвитку відзначаються у 5–10 % дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, а у групах ризику (діти з РАС, ДЦП, затримкою психічного розвитку) ці показники значно вищі. Мовленнєві розлади створюють серйозні перешкоди у засвоєнні читання та письма, комунікативній взаємодії, формуванні позитивної самооцінки. Нерідко вони стають причиною вторинних емоційно-поведінкових проблем. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | артикуляція | uk |
| dc.subject | диспраксія | uk |
| dc.subject | труднощі мовленнєвого розвитку | uk |
| dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
| dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
| dc.subject | РАС | uk |
| dc.subject | ДЦП | uk |
| dc.subject | затримка психічного розвитку | uk |
| dc.title | Маркери артикуляційної диспраксії при диференційній діагностиці | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2025 | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.