Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКабельнікова, Н. В.-
dc.contributor.authorЮрко, О. О.-
dc.date.accessioned2025-11-20T11:09:45Z-
dc.date.available2025-11-20T11:09:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКабельнікова Н. В. Маркери артикуляційної диспраксії при диференційній діагностиці / Н. В. Кабельнікова, О. О. Юрко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 60-65.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23759-
dc.description.abstractРозлади мовлення посідають одне з провідних місць серед дитячих порушень розвитку, значно впливаючи на навчальну успішність, соціалізацію та емоційне благополуччя дитини. За різними даними, труднощі мовленнєвого розвитку відзначаються у 5–10 % дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, а у групах ризику (діти з РАС, ДЦП, затримкою психічного розвитку) ці показники значно вищі. Мовленнєві розлади створюють серйозні перешкоди у засвоєнні читання та письма, комунікативній взаємодії, формуванні позитивної самооцінки. Нерідко вони стають причиною вторинних емоційно-поведінкових проблем.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectартикуляціяuk
dc.subjectдиспраксіяuk
dc.subjectтруднощі мовленнєвого розвиткуuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectРАСuk
dc.subjectДЦПuk
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk
dc.titleМаркери артикуляційної диспраксії при диференційній діагностиціuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf510.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.