Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23757
Назва: Деякі питання формування мотивації до навчання у дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Іщенко, В. М.
Ключові слова: мотивація
діти з особливими освітнімі потребами
формування мотивації до навчання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Іщенко В. М. Деякі питання формування мотивації до навчання у дітей з особливими освітніми потребами / В. М. Іщенко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 57-60.
Короткий огляд (реферат): Мотивація учнів до навчання це один з основних чинників, на яких базується освіта [2]. Мотивація — це інтереси, потреби, прагнення, емоції, переконання, ідеали, установки, які спонукають учня до діяльності. Мотивація сприяє появі в учня навчальної ініціативи й любові до навчання, спонукає його діяти з максимальною енергією в різних навчальних ситуаціях. Тобто мотивація - це те, заради чого дитина готова докласти зусиль у навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23757
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf498.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.