Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІщенко, В. М.-
dc.date.accessioned2025-11-20T11:04:07Z-
dc.date.available2025-11-20T11:04:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІщенко В. М. Деякі питання формування мотивації до навчання у дітей з особливими освітніми потребами / В. М. Іщенко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 57-60.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23757-
dc.description.abstractМотивація учнів до навчання це один з основних чинників, на яких базується освіта [2]. Мотивація — це інтереси, потреби, прагнення, емоції, переконання, ідеали, установки, які спонукають учня до діяльності. Мотивація сприяє появі в учня навчальної ініціативи й любові до навчання, спонукає його діяти з максимальною енергією в різних навчальних ситуаціях. Тобто мотивація - це те, заради чого дитина готова докласти зусиль у навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectдіти з особливими освітнімі потребамиuk
dc.subjectформування мотивації до навчанняuk
dc.titleДеякі питання формування мотивації до навчання у дітей з особливими освітніми потребамиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf498.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.