Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/236
Назва: Формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору
Інші назви: Formation of socio-cultural competence of students linguistic specialties by means of English folklore
Автори: Бачинська, Наталія Ярославівна
Bachynska, Natalya Yaroslavivna
Ключові слова: соціокультурна компетенція
фольклор
експериментальна модель
система вправ
методика формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору
sociocultural competence
folklore
experimental model
system of exercises
methodology of developing sociocultural competence of students majoring in languages
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Наталія Ярославівна Бачинська; наук. кер. С. В. Боднар; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 226 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору. У дослідженні визначено сутність феномена «соціокультурна компетенція студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору», виявлено психологічні механізми формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей, представлено жанрову і лінгвістичну характеристику англійських фольклорних текстів, спроектовано лінгводидактичну модель формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору, розроблено відповідну систему вправ. Визначено критерії та показники оцінювання рівнів сформованості соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору й експериментально апробовано ефективність запропонованої методики. The thesis deals with the issue of developing sociocultural competence of students majoring in languages by means of English folklore. The concept ‘sociocultural competence of students majoring in languages by means of English folklore’ has been defined; the psychological mechanisms of developing foreign language sociocultural competence of students majoring in languages have been determined; the genres and linguistic characteristics of English folklore texts have been specified; the methods of developing sociocultural competence of students majoring in languages in Ukrainian and foreign pedagogy studies have been analyzed; the linguo-didactic model of developing sociocultural competence of students majoring in languages by means of English folklore has been elaborated; the corresponding system of exercises has been modelled and the guidelines as for its realization have been developed. The criteria, evaluative indicators and levels of developing sociocultural competence of students majoring in languages have been defined. The effectiveness of the suggested methodology has been verified and confirmed in the course of experimental teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/236
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БАЧИНСЬКА НАТАЛІЯ ЯРОСЛАВІВНА (1).pdf2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.