Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23606
Назва: Діагностика творчості та розвиток обдарованості дітей у західному освітньому просторі: історичні та сучасні аспекти
Інші назви: Diagnosis of creativity and development of giftedness in children in the Western educational space: historical and contemporary aspects
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych; Листопад, Наталя
Ключові слова: діагностика творчості дітей
обдарованість
історичні аспекти
освітній простір
новітні технології
педагогічна психодіагностика
diagnosis of children’s creativity
historical aspects
pedagogical psychodiagnostics
giftedness
educational space
latest technologies
Дата публікації: 2025
Видавництво: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Бібліографічний опис: Листопад О. А. Діагностика творчості та розвиток обдарованості дітей у західному освітньому просторі: історичні та сучасні аспекти. Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 22–28 жовтня 2025 року) / Упоряд.: М. С. Гальченко, В. М. Шульга. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2025. - С. 582–592.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються історичні аспекти розвитку діагностики творчих здібностей дітей у контексті технологій виявлення та розвитку обдарованості, зокрема в освітніх системах західних країн. Аналізуються основні етапи становлення теоретичних підходів до обдарованості, від ранніх концепцій до сучасних інтегрованих моделей, що враховують когнітивні, емоційні та соціальні аспекти розвитку особистості. Досвід країн, як-от США, Великобританія та Німеччина, висвітлюється через призму адаптації цих технологій до національних освітніх контекстів. Визначено ключові тенденції та виклики, з якими стикаються педагоги та психологи у процесі виявлення та розвитку творчого потенціалу дітей. The article examines historical aspects of the development of diagnostics of children’s creative abilities in the context of technologies for identifying and developing giftedness, particularly in the educational systems of Western countries. The main stages in the development of theoretical approaches to giftedness are analysed, from early concepts to modern integrated models that take into account the cognitive, emotional and social aspects of personality development. The experience of countries such as the United States, Great Britain and Germany is examined through the prism of adapting these technologies to national educational contexts. Key trends and challenges faced by educators and psychologists in the process of identifying and developing children’s creative potential are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23606
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad Oleksiі.pdf603.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.