Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23603| Назва: | Волонтерська активність як психологічний аспект професійного становлення психолога та соціального працівника |
| Інші назви: | Volunteer activity as a psychological aspect of the professional development of a psychologist and social worker |
| Автори: | Юнг, Наталія Володимирівна Yunh, Nataliia Кантарьова, Н. В. Атанова, В. В. |
| Ключові слова: | психологічний аспект волонтерської діяльності професійне становлення психолога та соціального працівника psychological aspect of volunteering professional development of psychologist and social worker |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
| Бібліографічний опис: | Юнг Н. В. Волонтерська активність як психологічний аспект професійного становлення психолога та соціального працівника / Н. В. Юнг, Н. В. Кантарьовіа, В. В. Атанова // Габітус. - 2024. - Вип. №57. - С. 272-276. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається дослідження волонтерської діяльності під час повномасштабної війни. «Волонтерство – це важлива школа життя, саморозвитку та зростання, яка допомагає формувати та виховувати себе як високодуховну, гуманну, ціннісно орієнтовану, культурну особистість із бажанням і здатністю творити у кращих гуманістичних традиціях і досягненнях людства». Вплив волонтерства на формування професійної й особистісної ідентичності молоді дуже великий у соціалізації самого себе та допомозі іншим. Ми визначили психологічні механізми процесу професійно-особистісного розвитку майбутніх психологів і соціальних робітників, для яких волонтерство є найефективнішим середовищем для їх запуску: домінанту, інтеріоризацію, рефлексію. Сформована домінанта дозволяє підтримувати в молодого спеціаліста – психолога та соціального працівника прагнення до професійного й особистісного розвитку, самовдосконалення. У результаті волонтерської діяльності у студентів психологів і соціальних працівників усе те, що осмислив, відчув, усвідомив, пережив, інтеріоризується ними як комунікативний, емоційний і професійний досвід. Інтеріоризація сприяє розвитку в майбутніх психологів і соціальних працівників особистісних гуманістичних якостей: емпатії, толерантності. The article examines a study of volunteering during a full-scale war. “Volunteering is an important school of life, self-development and growth, which helps to form and educate oneself as a highly spiritual, humane, value-oriented, cultural individual with the desire and ability to create in the best humanistic traditions and achievements of humanity”. The influence of volunteering on the formation of the professional and personal identity of young people is very great in socializing oneself and helping others. We identified the psychological mechanisms of the process of professional and personal development of future psychologists and social workers, for whom volunteering is the most effective environment for their launch: dominant; internalization; reflection The formed dominant allows you to support the desire of a young specialist – psychologist and social worker for professional and personal development, self-improvement. As a result of volunteering, students of psychologists and social workers internalize everything they have thought about, felt, realized, and experienced as a communicative, emotional, and professional experience. Internalization contributes to the development of personal humanistic qualities in future psychologists and social. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23603 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної та диференціальної психології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Volunteer activity.pdf | 224.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.