Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2358
Назва: О пользе реализации исторического принципа изучения лексикографии в начальном курсе языка
Інші назви: Про користь реалізації історичного принципу вивчення лексикографії в початковому курсі мови
The benefits of the implementation of the historical principle of studying lexicography in the initial language course
Автори: Сокаль, Мария Анатольевна
Сокаль, Марія Анатоліївна
Sokal, Mariia Anatoliivna
Ключові слова: лексикография
лексическое значение слова
обучение языку
этимологизация
этимологический анализ
лексикографія
лексичне значення слова
вивчення мови
етимологія
етимологічний аналіз
lexicographys
lexical meaning of the word
anguage trainingi
etymologization
etymological analysis
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сокаль М. А. О пользе реализации исторического принципа изучения лексикографии в начальном курсе языка / М. А. Сокаль // Життя і пам’ять: науковий збірник, присвячений пам’яті В’ячеслава Івановича Шамко / відп. ред. В. М. Букач. – Вип. 3. – Одеса : Homeless Publishing, 2018. – С. 186-193.
Короткий огляд (реферат): В процессе реализации исторического принципа в обучении языку младших школьников следует учитывать ряд лингводидактически важных положений. Обращение к этимологии предполагает различные комбинации учебного материала. Поскольку этимологический анализ опирается на лексическую систему языка, то для его реализации эффективно лексико-семантическое объединение слов в ассоциативные группы на основе тематического сходства. При изучении семантики слова, в том числе в диахронии, это позволяет построить занимательную беседу с включением целого ряда слов. Слова могут быть объединены на основе корневого сходства. Тогда возможно продемонстрировать историческое родство разных по смыслу слов современного языка и найти способ проверки их написания. Обращение к истории «жизни» слова на основе этимологии поможет сделать сложный процесс изучения семантики слова и правил правописания более доступным, познавательным и интересным для учеников. В процесі реалізації історичного принципу в навчанні мови молодших школярів слід враховувати ряд лінгводидактичне важливих положень. Звернення до етимології передбачає різні комбінації навчального матеріалу. Оскільки етимологічний аналіз спирається на лексичну систему мови, то для його реалізації ефективно лексико-семантичне об'єднання слів в асоціативні групи на основі тематичного подібності. При вивченні семантики слова, в тому числі в діахронії, це дозволяє побудувати цікаву бесіду з включенням цілого ряду слів. Слова можуть бути об'єднані на основі кореневого подібності. Тоді можливо продемонструвати історичну спорідненість різних за змістом слів сучасної мови і знайти спосіб перевірки їх написання. Звернення до історії «життя» слова на основі етимології допоможе зробити складний процес вивчення семантики слова і правил правопису більш доступним, пізнавальним і цікавим для учнів. In the process of realizing the historical principle in the learning of the youngest schools, in a series of years, a number of licensed and important are important. Zvernennya to etimologii ї peredbacha rіznі kombіnatsі navkovalnogo materialu. If the etymological analysis is based on the lexical system of movi, then for this purpose it is effectively a lexical and semantic association in associative groups on the basis of a thematic sub-framework. When vivchennі semantics of the word, in the number in deahronii, tse permits є poduduvati tsіkavu besіdu z enabled on a number of words. The words can be found on the basis of the root sub. Todi can demonstrate the history of the dispute of others under the control of the soviet movement and know the ways of rewriting. The beast is up to the word “life” the words on the basis of etymology should also help develop the semantics of the word and the rules of writing, accessible, useful and useful for scholars.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2358
Розташовується у зібраннях:Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokal Mariia Anatoliivna.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.