Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСокаль, Мария Анатольевна-
dc.contributor.authorСокаль, Марія Анатоліївна-
dc.contributor.authorSokal, Mariia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-07-10T13:15:25Z-
dc.date.available2019-07-10T13:15:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСокаль М. А. О пользе реализации исторического принципа изучения лексикографии в начальном курсе языка / М. А. Сокаль // Життя і пам’ять: науковий збірник, присвячений пам’яті В’ячеслава Івановича Шамко / відп. ред. В. М. Букач. – Вип. 3. – Одеса : Homeless Publishing, 2018. – С. 186-193.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2358-
dc.description.abstractВ процессе реализации исторического принципа в обучении языку младших школьников следует учитывать ряд лингводидактически важных положений. Обращение к этимологии предполагает различные комбинации учебного материала. Поскольку этимологический анализ опирается на лексическую систему языка, то для его реализации эффективно лексико-семантическое объединение слов в ассоциативные группы на основе тематического сходства. При изучении семантики слова, в том числе в диахронии, это позволяет построить занимательную беседу с включением целого ряда слов. Слова могут быть объединены на основе корневого сходства. Тогда возможно продемонстрировать историческое родство разных по смыслу слов современного языка и найти способ проверки их написания. Обращение к истории «жизни» слова на основе этимологии поможет сделать сложный процесс изучения семантики слова и правил правописания более доступным, познавательным и интересным для учеников. В процесі реалізації історичного принципу в навчанні мови молодших школярів слід враховувати ряд лінгводидактичне важливих положень. Звернення до етимології передбачає різні комбінації навчального матеріалу. Оскільки етимологічний аналіз спирається на лексичну систему мови, то для його реалізації ефективно лексико-семантичне об'єднання слів в асоціативні групи на основі тематичного подібності. При вивченні семантики слова, в тому числі в діахронії, це дозволяє побудувати цікаву бесіду з включенням цілого ряду слів. Слова можуть бути об'єднані на основі кореневого подібності. Тоді можливо продемонструвати історичну спорідненість різних за змістом слів сучасної мови і знайти спосіб перевірки їх написання. Звернення до історії «життя» слова на основі етимології допоможе зробити складний процес вивчення семантики слова і правил правопису більш доступним, пізнавальним і цікавим для учнів. In the process of realizing the historical principle in the learning of the youngest schools, in a series of years, a number of licensed and important are important. Zvernennya to etimologii ї peredbacha rіznі kombіnatsі navkovalnogo materialu. If the etymological analysis is based on the lexical system of movi, then for this purpose it is effectively a lexical and semantic association in associative groups on the basis of a thematic sub-framework. When vivchennі semantics of the word, in the number in deahronii, tse permits є poduduvati tsіkavu besіdu z enabled on a number of words. The words can be found on the basis of the root sub. Todi can demonstrate the history of the dispute of others under the control of the soviet movement and know the ways of rewriting. The beast is up to the word “life” the words on the basis of etymology should also help develop the semantics of the word and the rules of writing, accessible, useful and useful for scholars.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectлексикографияuk
dc.subjectлексическое значение словаuk
dc.subjectобучение языкуuk
dc.subjectэтимологизацияuk
dc.subjectэтимологический анализuk
dc.subjectлексикографіяuk
dc.subjectлексичне значення словаuk
dc.subjectвивчення мовиuk
dc.subjectетимологіяuk
dc.subjectетимологічний аналізuk
dc.subjectlexicographysuk
dc.subjectlexical meaning of the worduk
dc.subjectanguage trainingiuk
dc.subjectetymologizationuk
dc.subjectetymological analysisuk
dc.titleО пользе реализации исторического принципа изучения лексикографии в начальном курсе языкаuk
dc.title.alternativeПро користь реалізації історичного принципу вивчення лексикографії в початковому курсі мовиuk
dc.title.alternativeThe benefits of the implementation of the historical principle of studying lexicography in the initial language courseuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokal Mariia Anatoliivna.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.