Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23570
Назва: Розвиток адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО
Автори: Кавиліна, Ганна Костянтинівна
Kavylina, Ganna Kostyantynivna
Ключові слова: ЗДО
заклад дошкільної освіти
діти старшого дошкільного віку
розвиток самооцінки
самооцінка
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Кавиліна Г. К. Розвиток адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 237-243.
Короткий огляд (реферат): Сучасне суспільство потребує особистостей, які зда-тні свідомо визначати свій власний шлях, розкривати влас-ні можливості та проявляти творчий підхід. Однією з клю-чових складових особистісного розвитку є формування свідомості про себе, зокрема адекватної самооцінки. Цей процес починається ще у дошкільному віці, і саме на його розвитку акцентується увага в сучасних системах вихован-ня у закладах дошкільної освіти. Особливу вагу має період старшого дошкільного віку, коли вже спостерігається по-чаток свідомого контролю дитиною своєї поведінки та дія-льності. Зростаючий натиск сучасного суспільства на інди-віда вимагає від дітей вміння ефективно самовизначатися, адаптуватися та розкривати свій потенціал. В старшому дошкільному віці формуються основні особистісні риси, і адекватна самооцінка стає однією з ключових складових успішного розвитку. Важливо розуміти, як самооцінка фо-рмується та впливає на психологічний комфорт та успіш-ність дітей. Дослідження в цьому напрямку дозволить ви-явити оптимальні методи та стратегії для розвитку адеква-тної самооцінки в умовах закладу дошкільної освіти (ЗДО).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23570
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf3.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.