Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23570| Title: | Розвиток адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО |
| Authors: | Кавиліна, Ганна Костянтинівна Kavylina, Ganna Kostyantynivna |
| Keywords: | ЗДО заклад дошкільної освіти діти старшого дошкільного віку розвиток самооцінки самооцінка |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
| Citation: | Кавиліна Г. К. Розвиток адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 237-243. |
| Abstract: | Сучасне суспільство потребує особистостей, які зда-тні свідомо визначати свій власний шлях, розкривати влас-ні можливості та проявляти творчий підхід. Однією з клю-чових складових особистісного розвитку є формування свідомості про себе, зокрема адекватної самооцінки. Цей процес починається ще у дошкільному віці, і саме на його розвитку акцентується увага в сучасних системах вихован-ня у закладах дошкільної освіти. Особливу вагу має період старшого дошкільного віку, коли вже спостерігається по-чаток свідомого контролю дитиною своєї поведінки та дія-льності. Зростаючий натиск сучасного суспільства на інди-віда вимагає від дітей вміння ефективно самовизначатися, адаптуватися та розкривати свій потенціал. В старшому дошкільному віці формуються основні особистісні риси, і адекватна самооцінка стає однією з ключових складових успішного розвитку. Важливо розуміти, як самооцінка фо-рмується та впливає на психологічний комфорт та успіш-ність дітей. Дослідження в цьому напрямку дозволить ви-явити оптимальні методи та стратегії для розвитку адеква-тної самооцінки в умовах закладу дошкільної освіти (ЗДО). |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23570 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.