Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23539| Назва: | Інформаційно-комунікаційні технології як ресурс ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у формуванні ключових компетентностей дітей |
| Інші назви: | Information and communication technologies as a resource for effective interaction between preschool education institutions and families in the development of key competencies in children |
| Автори: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
| Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології заклад дошкільної освіти сім’я партнерська взаємодія діти дошкільного віку ключові компетентності освітній процес information and communication technologies preschool education institution family partnership preschool children key competencies educational process |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | ХОІППО ім. А. Назаренка |
| Бібліографічний опис: | Листопад О. А. Інформаційно-комунікаційні технології як ресурс ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у формуванні ключових компетентностей дітей О. А. Листопад, Н. Л. Листопад // Дошкільна освіта в Україні: актуальні проблеми, досвід та перспективи: зб. наук. та наук.-метод. праць [ред. кол.: В. І. Очеретянко (гол.) та ін.]. - Хмельницький : ХОІППО ім. А. Назаренка, 2025. - С. 184–191. |
| Короткий огляд (реферат): | Розглянуто можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій як ресурсу ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у процесі формування ключових компетентностей дітей дошкільного віку. Визначено форми й методи застосування інформаційно-комунікаційних технологій (онлайн-платформи, мобільні додатки, електронні портфоліо, інтерактивні ресурси), які сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу та забезпечують постійний зворотний зв’язок між учасниками освітнього процесу. Акцентовано на потенціалі використання інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку соціальної, комунікативної, інформаційної та когнітивної компетентностей дітей. The possibilities of using information and communication technologies as a resource for effective interaction between preschool education institutions and families in the process of forming key competencies in preschool children are considered. The forms and methods of applying information and communication technologies (online platforms, mobile applications, electronic portfolios, interactive resources) that contribute to improving the effectiveness of the educational process and ensure constant feedback between participants in the educational process are identified. Emphasis is placed on the potential of using information and communication technologies in the development of children's social, communicative, informational and cognitive competencies. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23539 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Lystopad.pdf | 487.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.