Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23525
Назва: Percepții parentale privind utilizarea tehnologiei în copilăria timpurie: perspective educaționale pentru o mediere digitală conștientă
Автори: Ohrimenco (Boțan), A.
Ключові слова: mediere digitală conștientă
perspective educaționale
tehnologiei în copilăria timpurie
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Ohrimenco (Boțan) A. Percepții parentale privind utilizarea tehnologiei în copilăria timpurie: perspective educaționale pentru o mediere digitală conștientă / A. Ohrimenco (Boțan), // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 127-146.
Короткий огляд (реферат): This article examines the issue of digital responsibility among preschool children from the perspective of parental involvement and training, in a context marked by the rapid expansion of technology and increasing access of children to digital environments from an early age. The main objective of the study was to identify parents’ perceptions, attitudes, and practices regarding their preschool children’s use of technology, as well as to assess parents’ willingness to participate in training programs and counseling on early digital education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23525
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf3.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.