Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23456
Назва: | Творчі завдання як засіб формування в дітей передшкільного віку уявлень про минуле предметного світу |
Інші назви: | Creative tasks as a means of forming ideas about the past of the objective world in preschool children |
Автори: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Болек, Лілія Олександрівна cultural heritage |
Ключові слова: | творчі завдання діти передшкільного віку уявлення про минуле предметний світ культурна спадщина пізнавальний розвиток preschool children creative tasks object world ideas about the past cognitive development |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Листопад О. А. Творчі завдання як засіб формування в дітей передшкільного віку уявлень про минуле предметного світу / О. А. Листопад, Л. О. Болек // Забезпечення сталого розвитку освіти: європейський та національний виміри: зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. С. 77–81. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблему формування в дітей передшкільного віку уявлень про минуле предметного світу засобами творчих завдань. Підкреслено значення ознайомлення дітей із історією речей як важливого компонента розвитку пізнавальної активності, естетичного сприймання та елементарних історичних уявлень. Обґрунтовано, що творчі завдання (моделювання, реконструювання, порівняння старовинних і сучасних предметів, створення мінімузеїв, сюжетно-рольові ігри) сприяють розвитку уяви, логічного мислення та ціннісного ставлення до культурної спадщини. Представлено педагогічні умови ефективного використання творчих завдань у процесі пізнання дітьми минулого предметного світу, серед яких: опора на ігрову діяльність, інтеграція з образотворчою діяльністю та роботою з батьками. The problem of forming ideas about the past of the objective world in preschool children by means of creative tasks is considered. The importance of familiarizing children with the history of things as an important component of the development of cognitive activity, aesthetic perception and elementary historical ideas is emphasized. It is substantiated that creative tasks (modeling, reconstruction, comparison of ancient and modern objects, creation of mini-museums, plot-role-playing games) contribute to the development of imagination, logical thinking and a value attitude towards cultural heritage. Pedagogical conditions for the effective use of creative tasks in the process of children's knowledge of the past of the objective world are presented, including: reliance on game activity, integration with visual activity and work with parents. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23456 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lystopad.pdf | 773.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.