Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23432
Назва: Комп’ютерні ігри як інструмент формування креативності здобувачів освіти в університеті
Інші назви: Computer games as a tool for developing creativity in university students
Автори: Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: комп’ютерні ігри
креативність
гейміфікація
здобувачі освіти
університет
інноваційне навчання
творче мислення
computer games,
creativity
gamification
students
university
innovative learning
creative thinking
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавництво ОНТУ
Бібліографічний опис: Гуданич Н. М. Комп’ютерні ігри як інструмент формування креативності здобувачів освіти в університеті / Н. М. Гуданич // Комп’ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2025 : Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (Одеса, 25-26 вересня 2025 р.). - Одеса : Видавництво ОНТУ, 2025. - С. 60–62.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто потенціал комп’ютерних ігор як інноваційного інструменту формування креативності здобувачів вищої освіти. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи до використання ігрових технологій в освітньому процесі університету, визначено їхній вплив на розвиток творчого мислення, здатності до прийняття нестандартних рішень і командної взаємодії. Особливу увагу приділено освітньому потенціалу гейміфікації, що сприяє мотивації, підвищенню інтересу до навчання та створенню умов для самовираження студентів. Окреслено дидактичні можливості інтерактивних ігор у контексті формування креативних компетентностей майбутніх фахівців різних спеціальностей. Результати дослідження доводять, що впровадження комп’ютерних ігор в освітній процес університету може стати ефективним засобом розвитку креативності та інноваційного мислення здобувачів освіти. The potential of computer games as an innovative tool for developing creativity in higher education students is considered. Psychological and pedagogical approaches to the use of gaming technologies in the university educational process are analyzed, and their impact on the development of creative thinking, the ability to make non-standard decisions, and teamwork is determined. Particular attention is paid to the educational potential of gamification, which contributes to motivation, increased interest in learning, and the creation of conditions for student self-expression. The didactic possibilities of interactive games in the context of developing the creative competencies of future specialists in various fields are outlined. The results of the study prove that the introduction of computer games into the educational process of the university can be an effective means of developing creativity and innovative thinking among students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23432
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hudanych Nataliia.pdf722.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.