Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23404
Назва: Маркетингова діяльність в організаціїї соціально-культурної сфери : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр : спец. : 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності»
Інші назви: Marketing activities in the organization of the social and cultural sphere
Автори: Стойкова, Кароліна Миколаївна
Stoykova, Karolina Mykolayivna
Ключові слова: маркетингова діяльність
соціально-культурна сфера
маркетинг
маркетингові стратегії
організації в соціокультурній сфері
культурні проєкти
marketing activities
socio-cultural sphere
marketing
marketing strategies
organizations in the socio-cultural sphere
cultural projects
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Стойкова К. М. Маркетингова діяльність в організаціїї соціально-культурної сфери : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр : спец. : 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» / Кароліна Миколаївна Стойкова; наук. кер. : Г. Я. Врайт; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського". - Одеса, 2025. - 64 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та аналізу практичного застосування маркетингової діяльності в організаціях соціально-культурної сфери, як метод просування, збереження та відновлення культурної спадщини. Актуальність обраної теми зумовлена потребою в переході від традиційних методів управління, зростання, кореляції з аудиторією до інноваційних. Зростання конкуренції, зміна пріоритетів населення, розвиток інноваційних технологій, обмежене фінансування, сукупність зазначених факторів вимагають від організацій соціально-культурної сфери активного використання інструментів маркетингової діяльності, задля сталого розвитку та забезпечення своєї життєдіяльності. Мета кваліфікаційної роботи - дослідити маркетингову діяльність в організаціях соціокультурної діяльності Об’єктом дослідження є організації соціально-культурної сфери. Предмет дослідження є маркетингова діяльність в соціально-культурній сфері. The qualification work is devoted to the study and analysis of the practical application of marketing activities in organizations of the social and cultural sphere, as a method of promoting, preserving and restoring cultural heritage. The relevance of the chosen topic is due to the need to transition from traditional methods of management, growth, correlation with the audience to innovative ones. Growing competition, changing priorities of the population, the development of innovative technologies, limited funding, the combination of these factors require organizations of the social and cultural sphere to actively use marketing tools for sustainable development and ensuring their livelihoods. The purpose of the qualification work is to study marketing activities in organizations of socio-cultural activity The object of the study is organizations of the social and cultural sphere. The subject of the study is marketing activities in the social and cultural sphere. The work examines the impact of marketing activities on the development and popularization of cultural, educational projects, and organizations in the socio-cultural sphere, in particular, the use of marketing strategies and the application of modern marketing tools are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23404
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий інститут музичного і перформативного мистецтва та соціокультурних практик

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stoykova.pdf838.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.