Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23401
Title: Рекламний менеджмент установ соціокультурної сфери: необхідність і можливість здійснення, організація діяльності, участь його фахівців в управлінському рішенні керівництва організації : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр : спец. : 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності»
Other Titles: Advertising management of socio-cultural institutions: the need and possibility of implementation, organization of activities, participation of its specialists in the management decision of the organization's management
Authors: Дилян, Анна Віталіївна
Dylian, Anna Vitaliivna
Keywords: рекламний менеджмент
соціокультурна сфера
стратегічна комунікаціяї
Brand Salience
діджиталізація
KPI
QR-афіша
волонтерський маркетинг
воєнний контекст
довіра аудиторії
advertising management
socio-cultural sphere
strategic communication
Brand Salience
digitalization
KPI
QR poster
volunteer marketing
military context
audience trust
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Дилян А. В. Рекламний менеджмент установ соціокультурної сфери: необхідність і можливість здійснення, організація діяльності, участь його фахівців в управлінському рішенні керівництва організації : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр : спец. : 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» / Анна Віталіївна Делян; наук. кер. : О. Б. Петінова; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського". - Одеса, 2025. - 75 с.
Abstract: Метою роботи є виокремлення та теоретичне обґрунтування підходів, які дають змогу застосувати рекламний менеджмент для розвитку соціокультурної установи, формування довіри аудиторії та просування ціннісних продуктів (культурних програм, освітніх чи просвітницьких заходів тощо). Рекламний менеджмент перестав бути допоміжною службою та перетворився на стратегічний центр. Семіотичний аналіз місії корелює з ROMI, визначаючи стартову довіру аудиторії; критичний поріг Brand Salience Index = 3,5/5 слугує тригером для корекції позиціонування. Кейс Львівської Опери демонструє тригрань «екран ↔ вулиця ↔ сцена». Дашборд GA4 + Meta + Hotjar синхронізовано з QR-афішами та VR-стримом. Метрики сезону: ROAS 9,2; заповненість 82 %; донати 150 тис. грн за прем’єру. Бартер «квиток за годину добра» зменшує витрати на промо до 1,1 % бюджету та підвищує Brand Salience на 0,3. The purpose of the work is to identify and theoretically substantiate approaches that allow applying advertising management to develop a socio-cultural institution, form audience trust and promote valuable products (cultural programs, educational or educational events, etc.). Advertising management has ceased to be an auxiliary service and has become a strategic center. Semiotic analysis of the mission correlates with ROMI, determining the initial audience trust; the critical threshold Brand Salience Index = 3.5/5 serves as a trigger for positioning correction. The case of the Lviv Opera demonstrates the triad "screen ↔ street ↔ stage". The GA4 + Meta + Hotjar dashboard is synchronized with QR posters and VR stream. Season metrics: ROAS 9.2; occupancy 82%; donate UAH 150,000 for the premiere. The “ticket for an hour of kindness” barter reduces promo costs to 1.1% of the budget and increases Brand Salience by 0.3.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23401
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут музичного і перформативного мистецтва та соціокультурних практик

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dylian Anna Vitaliivna.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.