Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАбдунофікова, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorAbdunofikova, Anastasia-
dc.date.accessioned2025-10-10T07:55:08Z-
dc.date.available2025-10-10T07:55:08Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАбдунофікова А. С. Застосування PR-технологій в соціокультурній діяльності : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр : спец. : 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» / Анастасія Сергіївна Абдунофікова; наук. кер. Є. Р. Борінштейн; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського". - Одеса, 2025. - 80 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23400-
dc.description.abstractАктуальність обраної тематики зумовлена стрімкими змінами в інформаційному середовищі сучасності, що визначають нові вектори розвитку комунікаційних процесів у культурній сфері. У цих умовах PR-менеджмент набуває особливої ваги як інструмент не лише презентації мистецьких проєктів, а й стратегічного управління культурною політикою на національному та глобальному рівнях. Постійно зростаюча потреба у нових підходах до організації ефективної взаємодії між культурними інституціями та їхніми аудиторіями вимагає глибокого осмислення та дослідження засад PR у соціокультурному контексті. Мета цього наукового дослідження полягає у вичерпному аналізі принципів, механізмів і практик реалізації PR у соціокультурній діяльності, з урахуванням сучасних тенденцій цифровізації, змін у споживанні інформації та розвитку інтерактивних комунікацій. У фокусі перебувають питання впливу PR на іміджеву складову культурних установ, активізацію громадської участі в культурному житті та поширення креативних ініціатив. The relevance of the selected topic is driven by the rapid transformations taking place in today’s information society, which define new vectors in the development of communication processes within the cultural sphere. Under these conditions, PR management becomes a critical tool not only for presenting artistic projects but also for implementing strategic cultural policy at both national and international levels. The growing demand for innovative approaches to effective interaction between cultural institutions and their audiences necessitates a thorough exploration of the fundamentals of PR within the sociocultural context. The main objective of this academic study is to conduct a comprehensive analysis of the principles, mechanisms, and practices of implementing PR in the field of sociocultural activity, taking into account current trends in digitalization, shifts in information consumption, and the development of interactive communication. The focus lies on how PR contributes to enhancing the public image of cultural institutions, encouraging community involvement in cultural life, and disseminating creative initiatives.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectPR-менеджментuk
dc.subjectсоціокультурна сфераuk
dc.subjectкультурно-мистецький розвитокuk
dc.subjectінструменти PRuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectвідео-маркетингuk
dc.subjectPR-кампаніїuk
dc.subjectсоціокультурна діяльністьuk
dc.subjectтеоретико-методологічні аспектиuk
dc.subjectісторичні підходиuk
dc.subjectфункції PRuk
dc.subjectстратегії PRuk
dc.subjectпрактичний досвідuk
dc.subjectміжнародні культурні проєктиuk
dc.subjectнаціональні культурні проєкти.uk
dc.subjectрозвиток PR-менеджментуuk
dc.subjectзагально-наукові методиuk
dc.subjectспеціальні методиuk
dc.subjectPR-технологіїuk
dc.subjectPR-managementuk
dc.subjectsocio-cultural sphereuk
dc.subjectcultural and artistic developmentuk
dc.subjectPR toolsuk
dc.subjectsocial mediauk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectvideo marketinguk
dc.subjectPR campaignsuk
dc.subjectsocio-cultural activitiesuk
dc.subjecttheoretical and methodological aspectsuk
dc.subjecttheoretical and methodological aspectsuk
dc.subjecthistorical approachesuk
dc.subjectPR functionsuk
dc.subjectPR strategiesuk
dc.subjectpractical experienceuk
dc.subjectinternational cultural projectsuk
dc.subjectnational cultural projectsuk
dc.subjectdevelopment of PR-managementuk
dc.subjectPR technologiesuk
dc.subjectnational cultural projectsuk
dc.subjectgeneral scientific methodsuk
dc.subjectspecial methodsuk
dc.titleЗастосування PR-технологій в соціокультурній діяльності : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр : спец. : 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності»uk
dc.title.alternativeApplication of PR technologies in socio-cultural activities-
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут музичного і перформативного мистецтва та соціокультурних практик

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anastasia.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.