Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23317
Назва: Мультимодальні стратегії у навчанні східних мов як інструмент формування міжкультурної компетенції
Автори: Сюєлу, Лі
Юйцзє, Хуан
Ключові слова: китайська мова
мультимодальне навчання
міжкультурна компетенція
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сюєлу Л. Мультимодальні стратегії у навчанні східних мов як інструмент формування міжкультурної компетенції / Л. Сюєлу, Х. Юйцзе // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C.79-80.
Короткий огляд (реферат): Сучасне навчання іноземних мов орієнтується не лише на граматичні та лексичні аспекти, а й на розвиток міжкультурної компетенції. Східні мови мають унікальну систему письма, фонетику та соціокультурні особливості, що потребує застосування мультимодальних стратегій для ефективного засвоєння матеріалу та розуміння культурного контексту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23317
Розташовується у зібраннях:2025 Вип. 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.