Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/232
Назва: Підготовка менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами
Інші назви: Preparation of managerial programs for management of social and educational projects
Автори: Барбан, Маріанна Миколаївна
Barban, Marianna Mykolaivna
Ключові слова: менеджер освіти
управління
соціально-педагогічний проект
підготовленість
educational manager
management
social and pedagogical projects
preparedness
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Барбан М. М. Підготовка менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Маріанна Миколаївна Барбан; наук. кер. С. К. Хаджирадєва; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 257 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше визначено сутність феномена „підготовленість менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами”, як результат підготовки, тобто засвоєння менеджерами освіти специфічних знань, умінь і навичок з управління соціально-педагогічними проектами. Визначено компоненти (функціональний, психологічний), критерії (проектувально-технологічний, економіко-правовий, організаційно-функціональний, „соціально-особистісна взаємодія”) з їх показниками, схарактеризовано рівні підготовленості менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами (високий, достатній, базовий, низький); визначено, науково обґрунтовано та експериментально апробовано педагогічні умови (забезпечення розвитку професійно важливих якостей менеджерів освіти, спрямованих на ефективне здійснення ними управління соціально-педагогічними проектами; стимулювання позитивної мотивації менеджерів освіти до проектно-орієнтованого управління в галузі освіти; створення банку інформаційно-методичних ресурсів для забезпечення аудиторної і самостійної роботи менеджерів освіти), модель і методику підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами. This thesis deals with the problem of educational managers’ training for social and pedagogical projects management. The essence of the phenomenon “educational managers’ training for social and pedagogical projects management” has been revealed as result of training that achieves in process of educational educative purposely adopt knowledge, skills and practice and expressed in preparedness to make certain acts or activity. There are components (functional and psychological), criteria (project-technological, economic-legal, functional-organizing and “social-individual interaction”) and its rates of educational managers’ preparedness to social and pedagogical projects management were revealed and described in thesis. Also, standards of educational managers’ preparedness to social and pedagogical projects management (high, good, basic, bad) was defined and characterized. Pedagogical conditions (educational managers’ professional qualities development providing, which directed at effective social and pedagogical projects management; educational managers’ availability of positive motivation to project-oriented management in education field; bank of information-methodological resources development for supplying auditorium and individual work of educational managers), model and methodology of educational managers’ training for social and pedagogical projects management are specified, scientific substantiated and experimental probated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/232
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барбан_М.М. .pdf2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.