Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23287
Title: | Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та їх інтеграція в освітню практику: історичний контекст і сучасні тенденції |
Other Titles: | Development of information and communication technologies and their integration into educational practice: historical context and current trends |
Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології освіта цифровізація кібербезпека цифрова трансформація information and communication technologies, education, digitalisation, cybersecurity, digital transformation education digitalisation cybersecurity digital transformation |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
Citation: | Листопад О. А., Мардарова І. К., Листопад Н. Л Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та їх інтеграція в освітню практику: історичний контекст і сучасні тенденції. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. 2025. Том 2. № 58. C. 259–272. |
Abstract: | У статті розглядається еволюція інформаційно-комунікаційних технологій у контексті освіти, аналізуються ключові етапи їх розвитку, а також сучасні тенденції інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в освітню практику. Особлива увага приділяється впливу цифровізації на освітні процеси та формуванню інноваційних педагогічних підходів. Окреслено основні виклики та перспективи подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сферу освіти, зокрема акцентовано на проблемах цифрової нерівності, кібербезпеки, етичних аспектах використання інформаційно-комунікаційних технологій та ролі інновацій у забезпеченні сталого технологічного прогресу в контексті освіти. The article examines the evolution of information and communication technologies in the context of education, analyses the key stages of their development, and discusses current trends in the integration of information and communication technologies into educational practice. Particular attention is paid to the impact of digitalisation on educational processes and the formation of innovative pedagogical approaches. The main challenges and prospects for the further implementation of information and communication technologies in education are outlined, with a particular focus on the problems of digital inequality, cybersecurity, ethical aspects of the use of information and communication technologies, and the role of innovation in ensuring sustainable technological progress in the context of education. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23287 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.