Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23287
Назва: | Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та їх інтеграція в освітню практику: історичний контекст і сучасні тенденції |
Інші назви: | Development of information and communication technologies and their integration into educational practice: historical context and current trends |
Автори: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології освіта цифровізація кібербезпека цифрова трансформація information and communication technologies, education, digitalisation, cybersecurity, digital transformation education digitalisation cybersecurity digital transformation |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
Бібліографічний опис: | Листопад О. А., Мардарова І. К., Листопад Н. Л Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та їх інтеграція в освітню практику: історичний контекст і сучасні тенденції. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. 2025. Том 2. № 58. C. 259–272. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається еволюція інформаційно-комунікаційних технологій у контексті освіти, аналізуються ключові етапи їх розвитку, а також сучасні тенденції інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в освітню практику. Особлива увага приділяється впливу цифровізації на освітні процеси та формуванню інноваційних педагогічних підходів. Окреслено основні виклики та перспективи подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сферу освіти, зокрема акцентовано на проблемах цифрової нерівності, кібербезпеки, етичних аспектах використання інформаційно-комунікаційних технологій та ролі інновацій у забезпеченні сталого технологічного прогресу в контексті освіти. The article examines the evolution of information and communication technologies in the context of education, analyses the key stages of their development, and discusses current trends in the integration of information and communication technologies into educational practice. Particular attention is paid to the impact of digitalisation on educational processes and the formation of innovative pedagogical approaches. The main challenges and prospects for the further implementation of information and communication technologies in education are outlined, with a particular focus on the problems of digital inequality, cybersecurity, ethical aspects of the use of information and communication technologies, and the role of innovation in ensuring sustainable technological progress in the context of education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23287 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32.pdf | 1.2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.