Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, О. Т.-
dc.date.accessioned2025-09-09T07:54:14Z-
dc.date.available2025-09-09T07:54:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТкаченко О.Т. Характеристика актуального стану сформованості комунікативного компоненту готовності педагогів до інклюзивного навчання дітей з ООП / О. Т. Ткаченко // Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика / Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 року) / за ред. М. Й. Казанжи. Одеса: Університет Ушинського, 2025.- С. 431-438.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23259-
dc.description.abstractУ тезах розглядається проблема психологічної готовності педагогів до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Психологічна готовність інтерпретується як багатокомпонентне системне новоутворення, що поєднує когнітивний, мотиваційний, емоційний, вольовий, комунікативний та рефлексивний компоненти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихологічна готовністьuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.titleХарактеристика актуального стану сформованості комунікативного компоненту готовності педагогів до інклюзивного навчання дітей з ООПuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.