Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23259
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, О. Т. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-09T07:54:14Z | - |
dc.date.available | 2025-09-09T07:54:14Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко О.Т. Характеристика актуального стану сформованості комунікативного компоненту готовності педагогів до інклюзивного навчання дітей з ООП / О. Т. Ткаченко // Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика / Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 року) / за ред. М. Й. Казанжи. Одеса: Університет Ушинського, 2025.- С. 431-438. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23259 | - |
dc.description.abstract | У тезах розглядається проблема психологічної готовності педагогів до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Психологічна готовність інтерпретується як багатокомпонентне системне новоутворення, що поєднує когнітивний, мотиваційний, емоційний, вольовий, комунікативний та рефлексивний компоненти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | психологічна готовність | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk |
dc.title | Характеристика актуального стану сформованості комунікативного компоненту готовності педагогів до інклюзивного навчання дітей з ООП | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.