Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23259
Назва: | Характеристика актуального стану сформованості комунікативного компоненту готовності педагогів до інклюзивного навчання дітей з ООП |
Автори: | Ткаченко, О. Т. |
Ключові слова: | психологічна готовність інклюзивна освіта педагог комунікативна компетентність |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ткаченко О.Т. Характеристика актуального стану сформованості комунікативного компоненту готовності педагогів до інклюзивного навчання дітей з ООП / О. Т. Ткаченко // Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика / Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 року) / за ред. М. Й. Казанжи. Одеса: Університет Ушинського, 2025.- С. 431-438. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розглядається проблема психологічної готовності педагогів до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Психологічна готовність інтерпретується як багатокомпонентне системне новоутворення, що поєднує когнітивний, мотиваційний, емоційний, вольовий, комунікативний та рефлексивний компоненти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23259 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
46.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.