Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2293
Title: Рівні уживання та розуміння фразеологізмів в мовленні майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Other Titles: Уровни употребления и понимания фразеологизмов в речи будущих воспитателей дошкольных учебных заведений
Levels of use and understanding of phraseologisms in the speech of future educators of pre-school educational institutions
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: увиразнення мовлення
майбутні вихователі
фразеологізми
когнітивно-збагачувальний критерій
дошкільний навчальний заклад
выразительности речи
будущие воспитатели
фразеологизмы
когнитивно-обогатительный критерий
дошкольное учебное заведение
expressive speech
future tutors
idioms
cognitive enrichment criterion
preschool educational institution
Issue Date: 2015
Publisher: Технологічний Центр
Citation: Руденко Ю. А. Рівні уживання та розуміння фразеологізмів в мовленні майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Ю. А. Руденко // ScienceRise. - 2015. - № 1 (11). - С. 75-82.
Abstract: У статті подано вправи для перевірки рівнів виразного мовлення майбутніх вихователів за когнітивно-збагачувальним критерієм. Автором подано вправи для з’ясування рівнів розуміння і вживання в мовленні фразеологізмів. У статті показано позитивну динаміку підвищення рівнів розуміння фразеологізмів та рівнів уживання фразеологізмів в мовленні майбутніх вихователів на констатувальному та прикінцевому етапах експерименту. В статье представлены упражнения для проверки уровней выразительной речи будущих воспитателей по когнитивно-обогатительному критерию. Автором представлены упражнения для выяснения уровней понимания и употребления в речи фразеологизмов. В статье показано положительную динамику повышения уровня понимания фразеологизмов и уровней употребления фразеологизмов в речи будущих воспитателей на констатувальном и заключительном этапах эксперимента. The article presents the exercises to test the levels of expressive speech of future tutors based on cognitive en-richiment criterion. The author presents the exercises to determine the level of understanding and use of idioms in speech. The article shows the positive dynamics of increasing levels of understanding and level of use of idi-oms in a speech on the future tutors in ascertaining and control stages of the experiment.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2293
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.