Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22929
Назва: Становлення сучасної початкової спеціалізованої мистецької освіти в Україні
Інші назви: Development of modern primary specialised art education in Ukraine
Автори: Колченко, І. В.
Ключові слова: початкова спеціалізована мистецька освіта
ДШМ
мистецька школа
законодавство
освітні програми
нормативна база
статистика
спеціалізації
культура
реформа освіти
primary specialized art education
art school
children’s school of arts
legislation
educational programs
regulatory framework
statistics
specializations
culture
education reform
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Колченко І. В. Становлення сучасної початкової спеціалізованої мистецької освіти в Україні / І. В. Колченко // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №2. – С. 11-16.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено процес становлення сучасної системи початкової спеціалі- зованої мистецької освіти в Україні у контексті законодавчих трансформацій та інституційних змін. Проаналізовано хронологію впровадження терміна «початкова мистецька освіта» в національному правовому полі, розглянуто основні нормативні документи, які регламентують діяльність мистецьких шкіл: Закон України «Про освіту», постанова Кабінету Міністрів України № 537 від 2021 року, накази Міністер- ства культури та інформаційної політики України, типові освітні програми. Пред- ставлено актуальні статистичні дані щодо кількості закладів мистецької освіти, учнівського контингенту, кадрового забезпечення. Окреслено типологію мистецьких шкіл сучасної України: дитячі школи мистецтв, музичні, художні, а також багато- профільні заклади. Особливу увагу приділено спеціалізаціям та напрямах підготовки: музичному, хореографічному, образотворчому, театральному мистецтву. The article highlights the development of the modern system of primary specialized art education in Ukraine in the context of legislative transformations and institutional changes. It analyzes the chronology of the introduction of the term “primary art education” into the national legal framework, and examines the key regulatory documents governing the activities of art schools: the Law of Ukraine “On Education”, the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 537 (2021), orders of the Ministry of Culture and Information Policy of Ukraine, and standard educational programs. Current statistical data are presented on the number of art education institutions, student enrollment, and staffing. The typology of art schools in modern Ukraine is outlined, including children’s schools of arts, music schools, art schools, and multidisciplinary institutions. Particular attention is paid to specializations and areas of training: music, choreography, fine arts, and theater arts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22929
Розташовується у зібраннях:№2 (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf199.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.