Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2291
Title: Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект
Other Titles: Development of expressive speech future tutors: methodical aspect
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: культурологічний підхід
професійна підготовка
увиразнення мовлення майбутніх вихователів
художники-ілюстратори
форми роботи
педагогічні умови
активна професійно-мовленнєва діяльність
cultural approach
training
development of expressive speech future tutors
illyustratory artists
forms of work
pedagogical conditions
active professional speech activity
Issue Date: 2015
Publisher: Київ: [б. в.]
Citation: Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 3. - С. 248-260.
Abstract: Статтю присвячено проблемі розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних начальних закладів з урахуванням концептуальних положень культурологічного підходу. Автором обґрунтовано доцільність використання наочності в процесі професійно - мовленнєвої підготовки майбутніх вихователів, описано сутність методичного аспекту технології розвитку увиразнення їхнього мовлення. The article deals with the development of expressive speech of the future tutors of preschool educational institutions in the light of the conceptual provisions of the cultural approach. The author proved the usefulness of clarity in the process of professional – voice training of future teachers, described the essence of the methodological aspects of technology development expression of speech.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2291
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok uvyraznennya movlennya majbutnix vyxovateliv metodychnyj aspekt.pdf385.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.