Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22919
Title: Мовленнєва діяльність крізь призму синергетичної методології дошкільної лінгводидактики DOI
Other Titles: Speech activity through the prism of synergetic methodology of preschool language teaching
Authors: Фенко, М. Я.
Кордиш, О. І.
Keywords: дошкільна лінгводидактика
лінгвосинергетика
синергетика
методологія
інтеграція
еволюція
мовленнєва діяльність
preschool’s linguodidactics
linguosynergetics
synergetics
methodology
integration
evolution
Issue Date: 2025
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Фенко М. Я. Мовленнєва діяльність крізь призму синергетичної методології дошкільної лінгводидактики DOI / М. Я. Фенко, О. І. Кордиш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2025. – №1 (150). – С. 140 - 145.
Abstract: Стрімкий розвиток новітніх наукових парадигм вимагає якісно нового підходу до аналізу дошкільної лінгводидактики та її інтерпретації з погляду постнекласичних теорій. Дошкільна лінгводидактика як галузь вимагає ґрунтовного та якісно нового дослідження з урахуванням новітніх наукових парадигм. Лінгводидактика – складна система. У зв’язку з чим синергетику вважаємо її новою філософією. У такому контексті можна говорити про синергетичну методологію дошкільної лінгводидактики як новий вимір освітнього процесу, тобто міждисциплінарний синтез. Новітній етап постнекласичної науки характеризований інтегративною тенденцією, а еволюційно-синергетична картина світу слугує схемою для опису, пояснення і передбачення динаміки складних систем будь-якої природи. Інтерпретація мови, мовлення та мовленнєвої діяльності як синергетичних систем зумовлена їх внутрішньою неоднорідністю, багатовимірністю, комунікативною відкритістю тощо. The rapid development of the latest scientific paradigms requires a qualitatively new approach to the analysis of preschool linguistic didactics and its interpretation from the point of view of post-non-classical theories. Preschool linguistic didactics as a branch requires thorough and qualitatively new research taking into account the latest scientific paradigms. Linguistic didactics is a complex system. In connection with which we consider synergetics to be its new philosophy. In this context, we can talk about the synergetic methodology of preschool linguistic didactics as a new dimension of the educational process, that is, interdisciplinary synthesis. The latest stage of post-non-classical science is characterized by an integrative tendency, and the evolutionary-synergetic picture of the world serves as a scheme for describing, explaining and predicting the dynamics of complex systems of any nature.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22919
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fenko Mariia.pdf317.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.