Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФенко, М. Я.-
dc.contributor.authorКордиш, О. І.-
dc.date.accessioned2025-07-16T13:18:34Z-
dc.date.available2025-07-16T13:18:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФенко М. Я. Мовленнєва діяльність крізь призму синергетичної методології дошкільної лінгводидактики DOI / М. Я. Фенко, О. І. Кордиш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2025. – №1 (150). – С. 140 - 145.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22919-
dc.description.abstractСтрімкий розвиток новітніх наукових парадигм вимагає якісно нового підходу до аналізу дошкільної лінгводидактики та її інтерпретації з погляду постнекласичних теорій. Дошкільна лінгводидактика як галузь вимагає ґрунтовного та якісно нового дослідження з урахуванням новітніх наукових парадигм. Лінгводидактика – складна система. У зв’язку з чим синергетику вважаємо її новою філософією. У такому контексті можна говорити про синергетичну методологію дошкільної лінгводидактики як новий вимір освітнього процесу, тобто міждисциплінарний синтез. Новітній етап постнекласичної науки характеризований інтегративною тенденцією, а еволюційно-синергетична картина світу слугує схемою для опису, пояснення і передбачення динаміки складних систем будь-якої природи. Інтерпретація мови, мовлення та мовленнєвої діяльності як синергетичних систем зумовлена їх внутрішньою неоднорідністю, багатовимірністю, комунікативною відкритістю тощо. The rapid development of the latest scientific paradigms requires a qualitatively new approach to the analysis of preschool linguistic didactics and its interpretation from the point of view of post-non-classical theories. Preschool linguistic didactics as a branch requires thorough and qualitatively new research taking into account the latest scientific paradigms. Linguistic didactics is a complex system. In connection with which we consider synergetics to be its new philosophy. In this context, we can talk about the synergetic methodology of preschool linguistic didactics as a new dimension of the educational process, that is, interdisciplinary synthesis. The latest stage of post-non-classical science is characterized by an integrative tendency, and the evolutionary-synergetic picture of the world serves as a scheme for describing, explaining and predicting the dynamics of complex systems of any nature.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectдошкільна лінгводидактикаuk
dc.subjectлінгвосинергетикаuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectеволюціяuk
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk
dc.subjectpreschool’s linguodidacticsuk
dc.subjectlinguosynergeticsuk
dc.subjectsynergeticsuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectevolutionuk
dc.titleМовленнєва діяльність крізь призму синергетичної методології дошкільної лінгводидактики DOIuk
dc.title.alternativeSpeech activity through the prism of synergetic methodology of preschool language teachinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fenko Mariia.pdf317.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.