Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22919
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фенко, М. Я. | - |
dc.contributor.author | Кордиш, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-16T13:18:34Z | - |
dc.date.available | 2025-07-16T13:18:34Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Фенко М. Я. Мовленнєва діяльність крізь призму синергетичної методології дошкільної лінгводидактики DOI / М. Я. Фенко, О. І. Кордиш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2025. – №1 (150). – С. 140 - 145. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22919 | - |
dc.description.abstract | Стрімкий розвиток новітніх наукових парадигм вимагає якісно нового підходу до аналізу дошкільної лінгводидактики та її інтерпретації з погляду постнекласичних теорій. Дошкільна лінгводидактика як галузь вимагає ґрунтовного та якісно нового дослідження з урахуванням новітніх наукових парадигм. Лінгводидактика – складна система. У зв’язку з чим синергетику вважаємо її новою філософією. У такому контексті можна говорити про синергетичну методологію дошкільної лінгводидактики як новий вимір освітнього процесу, тобто міждисциплінарний синтез. Новітній етап постнекласичної науки характеризований інтегративною тенденцією, а еволюційно-синергетична картина світу слугує схемою для опису, пояснення і передбачення динаміки складних систем будь-якої природи. Інтерпретація мови, мовлення та мовленнєвої діяльності як синергетичних систем зумовлена їх внутрішньою неоднорідністю, багатовимірністю, комунікативною відкритістю тощо. The rapid development of the latest scientific paradigms requires a qualitatively new approach to the analysis of preschool linguistic didactics and its interpretation from the point of view of post-non-classical theories. Preschool linguistic didactics as a branch requires thorough and qualitatively new research taking into account the latest scientific paradigms. Linguistic didactics is a complex system. In connection with which we consider synergetics to be its new philosophy. In this context, we can talk about the synergetic methodology of preschool linguistic didactics as a new dimension of the educational process, that is, interdisciplinary synthesis. The latest stage of post-non-classical science is characterized by an integrative tendency, and the evolutionary-synergetic picture of the world serves as a scheme for describing, explaining and predicting the dynamics of complex systems of any nature. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | дошкільна лінгводидактика | uk |
dc.subject | лінгвосинергетика | uk |
dc.subject | синергетика | uk |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | еволюція | uk |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk |
dc.subject | preschool’s linguodidactics | uk |
dc.subject | linguosynergetics | uk |
dc.subject | synergetics | uk |
dc.subject | methodology | uk |
dc.subject | integration | uk |
dc.subject | evolution | uk |
dc.title | Мовленнєва діяльність крізь призму синергетичної методології дошкільної лінгводидактики DOI | uk |
dc.title.alternative | Speech activity through the prism of synergetic methodology of preschool language teaching | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fenko Mariia.pdf | 317.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.