Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22906
Назва: | Organization of profession-oriented training for future specialists in library, information, and archival studies in higher technical education institutions |
Автори: | Shlenova, Maryna Шленьова, М. Г. |
Ключові слова: | profession-oriented training, future specialists library information and archival affairs higher technical education institutions digitalization innovative educational technologies higher technical education institutions innovative educational technologies digitalization професійна підготовка майбутні фахівці бібліотечна справа інформаційна справа архівна справа заклади вищої технічної освіти цифровізація інноваційні освітні технології |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Shlenova M. Organization of profession-oriented training for future specialists in library, information, and archival studies in higher technical education institutions / M. Shlenova // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2025. – №1 (150). – С. 43-49. |
Короткий огляд (реферат): | The article explores the profession-oriented training of future specialists in library, information, and archival sciences within higher technical education institutions. It highlights the necessity of an interdisciplinary and competence-based approach, emphasizing the integration of theoretical knowledge with practical training to meet the evolving needs of the information society. The study underscores the profound impact of digitalization on the field, particularly the growing role of innovative educational technologies in shaping modern curricula. These include online learning platforms, digital archives, artificial intelligence applications, and data management systems, all of which contribute to enhancing learning efficiency and professional preparedness. In response to the increasing complexity of information management, scholars advocate for the modernization of educational programs, aligning them with current labor market demands and international standards. This process involves revising curricula to incorporate contemporary digital competencies, fostering collaborations between educational institutions and employers. У статті досліджується професійна підготовка майбутніх фахівців з бібліотечної, інформаційної та архівної справи у вищих технічних навчальних закладах. Висвітлюється необхідність міждисциплінарного та компетентнісного підходу, наголошується на інтеграції теоретичних знань з практичною підготовкою для задоволення зростаючих потреб інформаційного суспільства. У дослідженні підкреслюється глибокий вплив цифровізації на галузь, зокрема зростаюча роль інноваційних освітніх технологій у формуванні сучасних навчальних програм. До них належать платформи онлайн-навчання, цифрові архіви, програми штучного інтелекту та системи управління даними, які сприяють підвищенню ефективності навчання та професійної готовності. У відповідь на зростаючу складність управління інформацією науковці виступають за модернізацію освітніх програм, приводячи їх у відповідність до поточних потреб ринку праці та міжнародних стандартів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22906 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shlenova Maryna.pdf | 338.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.