Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2289
Title: Формування умінь і навичок виразного читання у студентів педагогічних факультетів у сучасній педагогічній практиці ВНЗ (за матеріалами пошуково-розвідувального експерименту)
Other Titles: Формирование умений и навыков выразительного чтения у студентов педагогических факультетов в современной педагогической практике вузов (по материалам поисково-разведочного эксперимента)
Formation of skills of express reading in students of pedagogical faculties in modern pedagogical practice of higher educational institutions (based on materials of search-and-reconnaissance experiment)
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: критерії
рівні
показники
виразне читання
критерии
уровни
показатели
выразительное чтение
criteria
levels
parameters
expressive reading
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Руденко Ю. А. Формування умінь і навичок виразного читання у студентів педагогічних факультетів у сучасній педагогічній практиці ВНЗ (за матеріалами пошуково-розвідувального експерименту) / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. - 2009. - № 3. - С. 121-126.
Abstract: Обгрунтовано актуальність дослідження проблеми формування вмінь і навичок виразного читання в студентів дошкільних факультетів педагогічних вузів. Описано етапи проведення пошуково-розвідувального та констатувального експериментів щодо вивчення ступеню необхідності предмета "Основи культури мовлення та виразне читання". Охарактеризовано основні показники виразного читання, які є критеріями оцінювання рівнів сформованості навичок виразного читання в студентів педагогічних факультетів. Наведено приклади завдань, які було розроблено з метою виявлення рівнів сформованості навичок виразного читання в студентів педагогічних факультетів. Аналіз результатів констатувального експерименту засвідчив недостатній рівень сформованості навичок виразного читання (як на рівні розуміння, так і використання в мовленні технічних показників). Обоснована актуальность исследования проблемы формирования умений и навыков выразительного чтения у студентов дошкольных факультетов педагогических вузов. Описаны этапы проведения поисково-разведывательного и констатирующего экспериментов относительно изучения степени необходимости предмета "Основы культуры речи и выразительное чтение". Охарактеризованы основные показатели выразительного чтения, которые являются критериями оценивания уровней сформированности навыков выразительного чтения у студентов педагогических факультетов. Приведены примеры заданий, разработанные с целью выявления уровней сформированности навыков выразительного чтения у студентов педагогических факультетов. Анализ результатов констатирующего эксперимента засвидетельствовал недостаточный уровень сформированности навыков выразительного чтения (как на уровне понимания, так и использования в речи технических показателей). The article proves the urgency of the problem of developing skills in expressive reading of students of pedagogical establishments of higher education of preschool faculties. The author describes some results of the reconnaissance and establishing stages of the experiment.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2289
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.