Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorРуденко, Юлия Анатольевна-
dc.contributor.authorRudenko, Yuliia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-07-08T08:40:11Z-
dc.date.available2019-07-08T08:40:11Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРуденко Ю. А. Формування умінь і навичок виразного читання у студентів педагогічних факультетів у сучасній педагогічній практиці ВНЗ (за матеріалами пошуково-розвідувального експерименту) / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. - 2009. - № 3. - С. 121-126.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2289-
dc.description.abstractОбгрунтовано актуальність дослідження проблеми формування вмінь і навичок виразного читання в студентів дошкільних факультетів педагогічних вузів. Описано етапи проведення пошуково-розвідувального та констатувального експериментів щодо вивчення ступеню необхідності предмета "Основи культури мовлення та виразне читання". Охарактеризовано основні показники виразного читання, які є критеріями оцінювання рівнів сформованості навичок виразного читання в студентів педагогічних факультетів. Наведено приклади завдань, які було розроблено з метою виявлення рівнів сформованості навичок виразного читання в студентів педагогічних факультетів. Аналіз результатів констатувального експерименту засвідчив недостатній рівень сформованості навичок виразного читання (як на рівні розуміння, так і використання в мовленні технічних показників). Обоснована актуальность исследования проблемы формирования умений и навыков выразительного чтения у студентов дошкольных факультетов педагогических вузов. Описаны этапы проведения поисково-разведывательного и констатирующего экспериментов относительно изучения степени необходимости предмета "Основы культуры речи и выразительное чтение". Охарактеризованы основные показатели выразительного чтения, которые являются критериями оценивания уровней сформированности навыков выразительного чтения у студентов педагогических факультетов. Приведены примеры заданий, разработанные с целью выявления уровней сформированности навыков выразительного чтения у студентов педагогических факультетов. Анализ результатов констатирующего эксперимента засвидетельствовал недостаточный уровень сформированности навыков выразительного чтения (как на уровне понимания, так и использования в речи технических показателей). The article proves the urgency of the problem of developing skills in expressive reading of students of pedagogical establishments of higher education of preschool faculties. The author describes some results of the reconnaissance and establishing stages of the experiment.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectрівніuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectвиразне читанняuk
dc.subjectкритерииuk
dc.subjectуровниuk
dc.subjectпоказателиuk
dc.subjectвыразительное чтениеuk
dc.subjectcriteriauk
dc.subjectlevelsuk
dc.subjectparametersuk
dc.subjectexpressive readinguk
dc.titleФормування умінь і навичок виразного читання у студентів педагогічних факультетів у сучасній педагогічній практиці ВНЗ (за матеріалами пошуково-розвідувального експерименту)uk
dc.title.alternativeФормирование умений и навыков выразительного чтения у студентов педагогических факультетов в современной педагогической практике вузов (по материалам поисково-разведочного эксперимента)uk
dc.title.alternativeFormation of skills of express reading in students of pedagogical faculties in modern pedagogical practice of higher educational institutions (based on materials of search-and-reconnaissance experiment)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.