Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22881
Назва: | Розвиток м’яких навичок здобувачів хореографічної освіти через призму професійної майстерності викладача в освітньому процесі |
Інші назви: | Development of soft skills of students of choreographic education through the prism of professional skills of the teacher in the educational process |
Автори: | Гриценко, О. Е. Бородіна, Т. М. |
Ключові слова: | освітній процес здобувачі хореографія навички танцювальна техніка викладач хореограф educational process students choreography skills dance technique choreographer teacher |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гриценко О. Е. Розвиток м’яких навичок здобувачів хореографічної освіти через призму професійної майстерності викладача в освітньому процесі / О. Е. Гриценко, Т. М. Бородіна // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 5-8. |
Короткий огляд (реферат): | У статті авторами проаналізовано дефініції «м’яких навичок» (soft skills), визначено, що професійна майстерність викладача виявляється не лише в передаванні техніч- них знань і вмінь, а й у створенні сприятливого освітнього середовища, де здобувачі можуть розвивати свої особистісні якості. У процесі дослідження застосовано все- бічний підхід, який передбачав: глибокий аналіз психолого-педагогічної літератури – вивчення наукових праць, статей та інших джерел інформації з досліджуваної теми; аналітичну роботу з джерелами інформації (синтез та систематизація здобутих знань, чітке формулювання ключових понять та аспектів теми); інтегральний під- хід, який забезпечує цілісність і синергію взаємодії елементів дослідження. In the article, the authors analyze the definitions of “soft skills” and determine that the professional skills of a teacher are manifested not only in the transfer of technical knowledge and skills, but also in the creation of a favorable educational environment where students can develop their personal qualities. The study applied a comprehensive approach that included an in-depth analysis of psychological and pedagogical literature: studying scientific papers, articles and other sources of information on the topic under study. Analytical work with information sources: synthesis and systematization of the knowledge gained, clear formulation of key concepts and aspects of the topic. An integral approach that ensures the integrity and synergy of the interaction of research elements. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22881 |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 192.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.