Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22881
Title: Розвиток м’яких навичок здобувачів хореографічної освіти через призму професійної майстерності викладача в освітньому процесі
Other Titles: Development of soft skills of students of choreographic education through the prism of professional skills of the teacher in the educational process
Authors: Гриценко, О. Е.
Бородіна, Т. М.
Keywords: освітній процес
здобувачі
хореографія
навички
танцювальна техніка
викладач хореограф
educational process
students
choreography
skills
dance technique
choreographer
teacher
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Гриценко О. Е. Розвиток м’яких навичок здобувачів хореографічної освіти через призму професійної майстерності викладача в освітньому процесі / О. Е. Гриценко, Т. М. Бородіна // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 5-8.
Abstract: У статті авторами проаналізовано дефініції «м’яких навичок» (soft skills), визначено, що професійна майстерність викладача виявляється не лише в передаванні техніч- них знань і вмінь, а й у створенні сприятливого освітнього середовища, де здобувачі можуть розвивати свої особистісні якості. У процесі дослідження застосовано все- бічний підхід, який передбачав: глибокий аналіз психолого-педагогічної літератури – вивчення наукових праць, статей та інших джерел інформації з досліджуваної теми; аналітичну роботу з джерелами інформації (синтез та систематизація здобутих знань, чітке формулювання ключових понять та аспектів теми); інтегральний під- хід, який забезпечує цілісність і синергію взаємодії елементів дослідження. In the article, the authors analyze the definitions of “soft skills” and determine that the professional skills of a teacher are manifested not only in the transfer of technical knowledge and skills, but also in the creation of a favorable educational environment where students can develop their personal qualities. The study applied a comprehensive approach that included an in-depth analysis of psychological and pedagogical literature: studying scientific papers, articles and other sources of information on the topic under study. Analytical work with information sources: synthesis and systematization of the knowledge gained, clear formulation of key concepts and aspects of the topic. An integral approach that ensures the integrity and synergy of the interaction of research elements.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22881
Appears in Collections:№1 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf192.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.