Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22864
Назва: | Використання штучного інтелекту в навчанні: можливості та ризики |
Автори: | Соборова, Д. А. Петінова, Оксана Борисівна Petinova, Oksana Borysivna |
Ключові слова: | штучний інтелект розвиток ШІ-технологій інтеграція ШІ освітній процес |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Соборова Д. А. Використання штучного інтелекту в навчанні: можливості та ризики / Д. А. Соборова, О. Б. Петінова // Освіта та соціалізація особистості: матеріали ХІІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 46-48. |
Короткий огляд (реферат): | Штучний інтелект (ШІ) активно проникає в різні сфери людської діяльності, трансформуючи усталені процеси та відкриваючи нові горизонти. Освітня галузь не є винятком, де інтеграція ШІ обіцяє значні покращення, але водночас породжує низку викликів та ризиків. Це дослідження має на меті глибокий аналіз соціальних аспектів інтеграції ШІ в освітній процес, окреслення можливостей та ризиків, що супроводжують цей процес, а також розробку дієвих рекомендацій для забезпечення ефективного та етичного використання ШІ в освіті. Актуальність теми зумовлена стрімким розвитком ШІ-технологій та їх дедалі ширшим застосуванням у повсякденному житті, включно з доступом до інформації, комунікаціями та професійною діяльністю. Дослідження спирається на різні соціальні теорії, зокрема технологічний детермінізм та теорію соціального конструювання, для пояснення взаємодії технологій та суспільства, а також враховує такі важливі концепції як цифровий розрив та соціальна нерівність, що безпосередньо впливають на доступність та ефективність використання ШІ для різних груп населення. Головне завдання дослідження полягає в аналізі соціальних наслідків впровадження ШІ в освіту, ідентифікації ключових чинників, що формують ставлення до цих технологій, та наданні рекомендацій для їх ефективного й етичного застосування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22864 |
Розташовується у зібраннях: | Освіта та соціалізація особистості (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soborova.pdf | 737.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.