Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22864
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соборова, Д. А. | - |
dc.contributor.author | Петінова, Оксана Борисівна | - |
dc.contributor.author | Petinova, Oksana Borysivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-14T12:07:55Z | - |
dc.date.available | 2025-07-14T12:07:55Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Соборова Д. А. Використання штучного інтелекту в навчанні: можливості та ризики / Д. А. Соборова, О. Б. Петінова // Освіта та соціалізація особистості: матеріали ХІІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 46-48. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22864 | - |
dc.description.abstract | Штучний інтелект (ШІ) активно проникає в різні сфери людської діяльності, трансформуючи усталені процеси та відкриваючи нові горизонти. Освітня галузь не є винятком, де інтеграція ШІ обіцяє значні покращення, але водночас породжує низку викликів та ризиків. Це дослідження має на меті глибокий аналіз соціальних аспектів інтеграції ШІ в освітній процес, окреслення можливостей та ризиків, що супроводжують цей процес, а також розробку дієвих рекомендацій для забезпечення ефективного та етичного використання ШІ в освіті. Актуальність теми зумовлена стрімким розвитком ШІ-технологій та їх дедалі ширшим застосуванням у повсякденному житті, включно з доступом до інформації, комунікаціями та професійною діяльністю. Дослідження спирається на різні соціальні теорії, зокрема технологічний детермінізм та теорію соціального конструювання, для пояснення взаємодії технологій та суспільства, а також враховує такі важливі концепції як цифровий розрив та соціальна нерівність, що безпосередньо впливають на доступність та ефективність використання ШІ для різних груп населення. Головне завдання дослідження полягає в аналізі соціальних наслідків впровадження ШІ в освіту, ідентифікації ключових чинників, що формують ставлення до цих технологій, та наданні рекомендацій для їх ефективного й етичного застосування. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | розвиток ШІ-технологій | uk |
dc.subject | інтеграція ШІ | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.title | Використання штучного інтелекту в навчанні: можливості та ризики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Освіта та соціалізація особистості (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Soborova.pdf | 737.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.