Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоборова, Д. А.-
dc.contributor.authorПетінова, Оксана Борисівна-
dc.contributor.authorPetinova, Oksana Borysivna-
dc.date.accessioned2025-07-14T12:07:55Z-
dc.date.available2025-07-14T12:07:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСоборова Д. А. Використання штучного інтелекту в навчанні: можливості та ризики / Д. А. Соборова, О. Б. Петінова // Освіта та соціалізація особистості: матеріали ХІІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 46-48.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22864-
dc.description.abstractШтучний інтелект (ШІ) активно проникає в різні сфери людської діяльності, трансформуючи усталені процеси та відкриваючи нові горизонти. Освітня галузь не є винятком, де інтеграція ШІ обіцяє значні покращення, але водночас породжує низку викликів та ризиків. Це дослідження має на меті глибокий аналіз соціальних аспектів інтеграції ШІ в освітній процес, окреслення можливостей та ризиків, що супроводжують цей процес, а також розробку дієвих рекомендацій для забезпечення ефективного та етичного використання ШІ в освіті. Актуальність теми зумовлена стрімким розвитком ШІ-технологій та їх дедалі ширшим застосуванням у повсякденному житті, включно з доступом до інформації, комунікаціями та професійною діяльністю. Дослідження спирається на різні соціальні теорії, зокрема технологічний детермінізм та теорію соціального конструювання, для пояснення взаємодії технологій та суспільства, а також враховує такі важливі концепції як цифровий розрив та соціальна нерівність, що безпосередньо впливають на доступність та ефективність використання ШІ для різних груп населення. Головне завдання дослідження полягає в аналізі соціальних наслідків впровадження ШІ в освіту, ідентифікації ключових чинників, що формують ставлення до цих технологій, та наданні рекомендацій для їх ефективного й етичного застосування.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectрозвиток ШІ-технологійuk
dc.subjectінтеграція ШІuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.titleВикористання штучного інтелекту в навчанні: можливості та ризикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soborova.pdf737.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.