Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22849
Назва: Особливості розвитку особистісно-когнітивної сфери учнів молодших класів на уроках фізичної культури засобами вільної боротьби
Автори: Соколова, Ганна Борисівна
Тодоров, Петро Іванович
Коханець, Олексій Григорович
Вєнік, Крістіна Юріївна
Ключові слова: молодший шкільний вік
вільна боротьба
уроки фізичної культури
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Соколова Г. Б. Особливості розвитку особистісно-когнітивної сфери учнів молодших класів на уроках фізичної культури засобами вільної боротьби / Г. Б. Соколова , П. І. Тодоров, О. Г. Коханець , К. Ю. Вєнік // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.156-162.
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично та емпірично доведено підвищення показників особистісно-когнітивної сфери застосуванням елементів вільної боротьби на уроках фізичної культури. Узагальнення результатів психолого-педагогічних досліджень довело, що особливу увагу варто приділяти розвитку психоемоційних функцій організму на уроках фізичної культури. Уміння виконувати складні вправи розвиває вольові якості, а здатність молодшого школяра контролювати емоції та адаптувати їх до різних ситуацій є важливим складником для досягнення успіху. Елементи техніки вільної боротьби мають допомогти учням зрозуміти основні принципи організації рухів, ураховуючи сенс й умови виконання завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22849
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf338.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.