Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22849
Назва: | Особливості розвитку особистісно-когнітивної сфери учнів молодших класів на уроках фізичної культури засобами вільної боротьби |
Автори: | Соколова, Ганна Борисівна Тодоров, Петро Іванович Коханець, Олексій Григорович Вєнік, Крістіна Юріївна |
Ключові слова: | молодший шкільний вік вільна боротьба уроки фізичної культури |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Соколова Г. Б. Особливості розвитку особистісно-когнітивної сфери учнів молодших класів на уроках фізичної культури засобами вільної боротьби / Г. Б. Соколова , П. І. Тодоров, О. Г. Коханець , К. Ю. Вєнік // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.156-162. |
Короткий огляд (реферат): | У статті теоретично та емпірично доведено підвищення показників особистісно-когнітивної сфери застосуванням елементів вільної боротьби на уроках фізичної культури. Узагальнення результатів психолого-педагогічних досліджень довело, що особливу увагу варто приділяти розвитку психоемоційних функцій організму на уроках фізичної культури. Уміння виконувати складні вправи розвиває вольові якості, а здатність молодшого школяра контролювати емоції та адаптувати їх до різних ситуацій є важливим складником для досягнення успіху. Елементи техніки вільної боротьби мають допомогти учням зрозуміти основні принципи організації рухів, ураховуючи сенс й умови виконання завдань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22849 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 338.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.