Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22849
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоколова, Ганна Борисівна-
dc.contributor.authorТодоров, Петро Іванович-
dc.contributor.authorКоханець, Олексій Григорович-
dc.contributor.authorВєнік, Крістіна Юріївна-
dc.date.accessioned2025-07-11T12:20:29Z-
dc.date.available2025-07-11T12:20:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСоколова Г. Б. Особливості розвитку особистісно-когнітивної сфери учнів молодших класів на уроках фізичної культури засобами вільної боротьби / Г. Б. Соколова , П. І. Тодоров, О. Г. Коханець , К. Ю. Вєнік // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.156-162.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22849-
dc.description.abstractУ статті теоретично та емпірично доведено підвищення показників особистісно-когнітивної сфери застосуванням елементів вільної боротьби на уроках фізичної культури. Узагальнення результатів психолого-педагогічних досліджень довело, що особливу увагу варто приділяти розвитку психоемоційних функцій організму на уроках фізичної культури. Уміння виконувати складні вправи розвиває вольові якості, а здатність молодшого школяра контролювати емоції та адаптувати їх до різних ситуацій є важливим складником для досягнення успіху. Елементи техніки вільної боротьби мають допомогти учням зрозуміти основні принципи організації рухів, ураховуючи сенс й умови виконання завдань.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectвільна боротьбаuk
dc.subjectуроки фізичної культуриuk
dc.titleОсобливості розвитку особистісно-когнітивної сфери учнів молодших класів на уроках фізичної культури засобами вільної боротьбиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf338.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.