Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22840
Назва: Конструювання іміджу в спорті
Автори: Климець, Ірина Володимирівна
Ключові слова: спорт
імідж
уболівальник
бренд
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Климець І. В. Конструювання іміджу в спорті / І. В. Климець // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.90-96.
Короткий огляд (реферат): Формування іміджу в спорті відрізнятиметься від формування іміджу особистості, яка хоче її застосувати у своїй професійній діяльності. Річ у тім, що спортивна діяльність – це масове явище. З розвитком телебачення з’явилися власні правила медіа, які розпочалися декілька століть тому, коли з’явилася перша преса. Медіа потрібна свіжа інформація, яка б приваблювала людей, заради якого вони вмикали певний канал або купували певну пресу. Атлети, які привертають свій імідж, змушують медіа концентрувати на них увагу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22840
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf285.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.