Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22840
Title: Конструювання іміджу в спорті
Authors: Климець, Ірина Володимирівна
Keywords: спорт
імідж
уболівальник
бренд
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Климець І. В. Конструювання іміджу в спорті / І. В. Климець // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.90-96.
Abstract: Формування іміджу в спорті відрізнятиметься від формування іміджу особистості, яка хоче її застосувати у своїй професійній діяльності. Річ у тім, що спортивна діяльність – це масове явище. З розвитком телебачення з’явилися власні правила медіа, які розпочалися декілька століть тому, коли з’явилася перша преса. Медіа потрібна свіжа інформація, яка б приваблювала людей, заради якого вони вмикали певний канал або купували певну пресу. Атлети, які привертають свій імідж, змушують медіа концентрувати на них увагу.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22840
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf285.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.