Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22669
Title: | Емоційний інтелект як показник у формувані стійкості до стресу в молодших школярів під час дистанційного навчання |
Authors: | Півовар, Сергій Петрович |
Keywords: | дистанційне навчання емоційний інтелект освітній процес молодші школярі |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Півовар С. П. Емоційний інтелект як показник у формувані стійкості до стресу в молодших школярів під час дистанційного навчання / С. П. Півовар // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.354-358. |
Abstract: | Розпочата у 2022 році повномасштабна військова інтервенція Російської Федерації в Україну спричинила ситуацію підвищеної небезпеки для життя та здоров'я учнів та педагогічних працівників країни. Широке поширення глобальної мережі, доступність комп'ютерної техніки та мобільних пристроїв створили технічні передумови для організації ефективного навчання на відстані, що стало запобіжним заходом, спрямованим на мінімізацію ризиків, пов'язаних з відвідуванням навчальних закладів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22669 |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.