Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22669
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПівовар, Сергій Петрович-
dc.date.accessioned2025-07-04T09:05:20Z-
dc.date.available2025-07-04T09:05:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПівовар С. П. Емоційний інтелект як показник у формувані стійкості до стресу в молодших школярів під час дистанційного навчання / С. П. Півовар // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.354-358.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22669-
dc.description.abstractРозпочата у 2022 році повномасштабна військова інтервенція Російської Федерації в Україну спричинила ситуацію підвищеної небезпеки для життя та здоров'я учнів та педагогічних працівників країни. Широке поширення глобальної мережі, доступність комп'ютерної техніки та мобільних пристроїв створили технічні передумови для організації ефективного навчання на відстані, що стало запобіжним заходом, спрямованим на мінімізацію ризиків, пов'язаних з відвідуванням навчальних закладів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.titleЕмоційний інтелект як показник у формувані стійкості до стресу в молодших школярів під час дистанційного навчанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
107.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.