Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22614| Title: | Впровадження moocs (масових відкритих онлайн-курсів) або їх елементів для вивчення англійської мови здобувачами освіти | 
| Authors: | Гончар, Л. | 
| Keywords: | викладання англійської мови використання MOOCs онлайн-курси (МВОК) самостійне ввичення англійської мови технологій у сфері освіти  | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Гончар Л. Впровадження moocs (масових відкритих онлайн-курсів) або їх елементів для вивчення англійської мови здобувачами освіти / Л. Гончар // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 68-71. | 
| Abstract: | Аналіз використання MOOCs у викладанні англійської мови та визначення можливостей їх впровадження або адаптації для самостійного вивчення здобувачами освіти. Завдання дослідження: пояснити поняття MOOCs, їх структуру; проаналізувати наявні MOOCs з англійської мови, що відповідають потребам та рівням здобувачів освіти; Визначити педагогічні умови та організаційні аспекти успішного впровадження MOOCs/їх елементів у навчальний процес; оцінити потенційні виклики та шляхи їх подолання при використанні MOOCs для самостійного вивчення англійської мови здобувачами освіти. Об'єкт дослідження: вивчення англійської мови здобувачами освіти. Предмет дослідження: Методика використання MOOCs або їх елементів як засобу організації та підтримки роботи здобувачів освіти з англійської мови. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22614 | 
| Appears in Collections: | Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Honchar.pdf | 545.27 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.