Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22614
Назва: Впровадження moocs (масових відкритих онлайн-курсів) або їх елементів для вивчення англійської мови здобувачами освіти
Автори: Гончар, Л.
Ключові слова: викладання англійської мови
використання MOOCs
онлайн-курси (МВОК)
самостійне ввичення англійської мови
технологій у сфері освіти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гончар Л. Впровадження moocs (масових відкритих онлайн-курсів) або їх елементів для вивчення англійської мови здобувачами освіти / Л. Гончар // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 68-71.
Короткий огляд (реферат): Аналіз використання MOOCs у викладанні англійської мови та визначення можливостей їх впровадження або адаптації для самостійного вивчення здобувачами освіти. Завдання дослідження: пояснити поняття MOOCs, їх структуру; проаналізувати наявні MOOCs з англійської мови, що відповідають потребам та рівням здобувачів освіти; Визначити педагогічні умови та організаційні аспекти успішного впровадження MOOCs/їх елементів у навчальний процес; оцінити потенційні виклики та шляхи їх подолання при використанні MOOCs для самостійного вивчення англійської мови здобувачами освіти. Об'єкт дослідження: вивчення англійської мови здобувачами освіти. Предмет дослідження: Методика використання MOOCs або їх елементів як засобу організації та підтримки роботи здобувачів освіти з англійської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22614
Розташовується у зібраннях:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Honchar.pdf545.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.