Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22589
Назва: Наукові підходи до визначення сутності та змісту креативності майбутніх викладачів
Автори: Кірдан, Олена Анатоліївна
Ключові слова: компетентність
саморозвиток
педагогічні спеціальності
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кірдан О. А. Наукові підходи до визначення сутності та змісту креативності майбутніх викладачів / О. А. Кірдан // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 198-201.
Короткий огляд (реферат): Здатність і готовність сучасного викладача закладу вищої освіти до самовдосконалення, потреба в саморозвитку є одними із основних складників його професійної компетентності, формуванню яких необхідно приділяти належну увагу від початку навчання здобувачів вищої освіти на педагогічних спеціальностях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22589
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.