Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22589
Title: | Наукові підходи до визначення сутності та змісту креативності майбутніх викладачів |
Authors: | Кірдан, Олена Анатоліївна |
Keywords: | компетентність саморозвиток педагогічні спеціальності |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Кірдан О. А. Наукові підходи до визначення сутності та змісту креативності майбутніх викладачів / О. А. Кірдан // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 198-201. |
Abstract: | Здатність і готовність сучасного викладача закладу вищої освіти до самовдосконалення, потреба в саморозвитку є одними із основних складників його професійної компетентності, формуванню яких необхідно приділяти належну увагу від початку навчання здобувачів вищої освіти на педагогічних спеціальностях. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22589 |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.